ClickCease פילאטיס וגמישות
top of page
חיפוש
  • פרילאטיס בשינקין

פילאטיס וגמישות

ניסית לאחרונה להתכופף והרגשת חלודה? קשה לך יותר ויותר לשחק עם הילדים כי קשה לך לשבת זקוף על הרצפה?  לאחר יום עבודה את מרגישה את הגוף תפוס ונוקשה? כנראה שזה הזמן להגמיש את הגוף לפני שיתאבן לגמרי.  אימון בפילאטיס היא דרך מצויינת להגמיש את האיברים תוך כדי פיתוח מודעות לגוף, והפיכת גופך ליעיל ובריא יותר.

מתאמנות ומתאמנים רבים בסטודיו מעוניינים להיות גמישים יותר, העובדה כי גופם נוקשה ולא גמיש יוצרת אצלם  תחושה לא נעימה של נוקשות והזדקנות אז מדוע כדאי לנו להיות גמישים יותר?

גמישות = חיים יעילים יותר 

ככל שאנו גמישים פחות, טווחי התנועה של גופנו הולכים ומצתמצמים ישנן פחות ופחות תנועות שאנו יכולים  לעשות והתנועות שאנחנו עושים נעשות קצרות יותר ויותר עד כי הם מסתכמות במספר תנועות מצומצם וקבוע  שאנו עושים ביומיום. וככל שהזמן עובר כך המצב הופך גרוע יותר. כשהגוף לא גמיש הוא הופך לקצר ומכווץ יותר  דבר שיכול לגרום לכאבי גב וצוואר, כתפיים מקובעות וחוסר תנועתיות . לכן הגמישות היא חיונית לשיקום גוף לא  מתוחזק. הגמישות מאפשרת לך להנות מהחיים בכך שהיא גורמת לך להרגיש שליטה טובה יותר בגופך, לבצע  פעילויות בקלות יותר וגם להרגיש צעירים יותר.

גמישות מונעת פציעות

ככל שהגוף גמיש יותר הוא מסוגל להתמודד עם תנועות פתאומיות כמו התעקמות קרסול, החלקה, נפילה,  קפיצות וכד' בצורה יעילה יותר, ולחסוך לאדם הגמיש עוגמת נפש, כאבים, נכויות ואיבוד ימי עבודה.

גמישות גופנית = גמישות מחשבתית

אמונות רוחניות רבות המשלבות בין גוף ונפש מבקשות מהתלמידים להיות גמישים גופנית בשיתוף עם הגמישות המחשבתית,  מאחר ויש קשר בין השתיים. היכולת להגמיש את עצמך באימון דורשת התמודדות עם כאב, והרפיה ושחרור  תוך כדי הכאב, דבר שדורש התמודדות נפשית מעניינת

225 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page